• A-
  • A
  • A+
  • strona kontrastowa
Szkoła Podstawowa Specjalna
Nr 177

ul. Szczęśliwicka 45/47, 02–353 Warszawa

    • Tel.: 22 822-06-42

etwinning

Stymulacja słuchowa Johansena

Stymulacja słuchowa metodą Johansena jest jedną z metod wsparcia osób z zaburzeniami centralnego przetwarzania słuchowego, a także

  • z opóźnionym rozwojem mowy;
  • z dysleksją;
  • z nadpobudliwością psychoruchową;
  • z zaburzeniami koncentracji uwagi;
  • z zaburzenia uwagi słuchowej;
  • z zaburzeniami percepcji słuchowej z trudnościami w rozumieniu i
    zapamiętaniu instrukcji, poleceń;
  • Wyróżnia ją domowy sposób realizacji treningu słuchu oraz stosowanie indywidualnego, dostosowanego do potrzeb dziecka programu stymulacji słuchowej.

Wyróżnia ją domowy sposób realizacji treningu słuchu oraz stosowanie indywidualnego, dostosowanego do potrzeb dziecka programu stymulacji słuchowej.

Diagnoza przeprowadzana jest w oparciu o badanie audiometrii tonalnej oraz testach mowy utrudnionej, istotnych dla procesu uczenia się aspektów prawidłowego przetwarzania bodźców słuchowych.

Program terapeutyczny tworzony jest w oparciu o indywidualnie filtrowaną muzykę instrumentalną i nagrywany na płytę CD. Uczniowie słuchają muzyki w szkole bądź w domu.

Aktualności

  • 2022-06-30

    Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka Drodzy Rodzice / Opiekunowie w okresie wakacyjnym informacje w sprawie zajęć wczesnego ...
  • 2022-06-23

    Szanowni Państwo, Informujemy, iż sekretariat w wakacje będzie pracował od godz. 8:00 do godz. 14:00...
  • 2022-06-23

    Szanowni Państwo, W czasie wakacji opinie o funkcjonowaniu uczniów nie będą wydawane, ponieważ wszyscy nauczyciele ...
  • 2022-06-06

    Serdecznie zapraszamy na bezpłatne zajęcia terapeutyczne w ramach wczesnego wspomagania rozwoju. Zajęcia przeznaczone są dla ...
  • 2022-06-03

    Dziękujemy Philips Polska ❤ Z okazji Międzynarodowego Dania Dziecka otrzymaliśmy prezenty od firmy Philips - oczyszczacze ...
  • 2022-05-25

    Najbliższe posiedzenie komisji odbędzie się  7 czerwca 2022 r. (wtorek) o godz. 14.30...