• A-
  • A
  • A+
  • strona kontrastowa
Szkoła Podstawowa Specjalna
Nr 177

ul. Szczęśliwicka 45/47, 02–353 Warszawa

    • Tel.: 22 822-06-42

Stymulacja słuchowa Johansena

Stymulacja słuchowa metodą Johansena jest jedną z metod wsparcia osób z zaburzeniami centralnego przetwarzania słuchowego, a także

  • z opóźnionym rozwojem mowy;
  • z dysleksją;
  • z nadpobudliwością psychoruchową;
  • z zaburzeniami koncentracji uwagi;
  • z zaburzenia uwagi słuchowej;
  • z zaburzeniami percepcji słuchowej z trudnościami w rozumieniu i
    zapamiętaniu instrukcji, poleceń;
  • Wyróżnia ją domowy sposób realizacji treningu słuchu oraz stosowanie indywidualnego, dostosowanego do potrzeb dziecka programu stymulacji słuchowej.

Wyróżnia ją domowy sposób realizacji treningu słuchu oraz stosowanie indywidualnego, dostosowanego do potrzeb dziecka programu stymulacji słuchowej.

Diagnoza przeprowadzana jest w oparciu o badanie audiometrii tonalnej oraz testach mowy utrudnionej, istotnych dla procesu uczenia się aspektów prawidłowego przetwarzania bodźców słuchowych.

Program terapeutyczny tworzony jest w oparciu o indywidualnie filtrowaną muzykę instrumentalną i nagrywany na płytę CD. Uczniowie słuchają muzyki w szkole bądź w domu.

Aktualności

  • 2021-03-02

    Przedmioty dawniej i dziś to temat zajęć w 1a. Uczniowie z zainteresowaniem poznawali przedmioty, których używano ...
  • 2021-03-02

    🤸‍♀️Wygibasy z 1 klasy🤸‍♀️ W ostatnim tygodniu lutego uczniowie klasy 1a brali udział w klasowych ...
  • 2021-03-02

    W karnawale, w karnawale zawsze chodzimy na bale! I choć  czas balom nie sprzyja… to w 1a bal nas nie omija! Są ...
  • 2021-03-01

    W dniu 1 marca 2021 r. uczniowie klasy 1a utrwalali swoją wiedzę na temat bezpiecznej drogi do szkoły. Okazało się, że duż...
  • 2021-02-19

    W poniedziałek 22 lutego w szkole będą odbywały się wyłącznie zajęcia zdalnie ze względu na szczepienia nauczycieli...
  • Rekrutacja 2021/2022 W celu umówienia spotkania zapraszamy do korespondencji mailowej na adres: gabinet.ppp177@...